Mistico Shoes Collection (https://www.misticoshoes.ro) va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:
*TRANSPORT GRATUIT PENTRU COMENZI DE MINIM 500 LEI
- Fan Courier Livrare in 1-2 zile, 19lei* (Pentru localitatile aflate in aria de acoperire a FAN COURIER iar pentru km suplimentari se v-a percepe o taxa suplimentara care se v-a comunica cumparatorilor care cer livrarea in afara ariei de acoperire a FAN COURIER)
- Daca se doreste ridicarea coletului din cel mai apropiat sediu FAN COURIER nu se v-a mai percepe nici o taxa suplimentara de transport
- Transportul include si PLATA RAMBURS a banilor
Returnarea produselor
Daca, din orice motiv, dupa ce ai receptionat comanda, nu esti multumit sau multumita de produsele primite, le poti returna fara probleme. Este necesar doar sa ne anunti de intentia ta pe email (office@misticoshoes.ro ) sau telefonic 0755010291.
Potrivit legislatiei in vigoare, privind produsele achizitionate la distanta, ai la dispozitie 14 zile calendaristice de la primirea coletului, sa returnezi produsele daca acestea sunt in conditii perfecte (in aceleasi conditii in care au fost livrate), fara urma de uzura sau deteriorare a produsului . De asemenea este necesar ca returul sa ajunga la noi in maxim 3 de zile calendaristice din momentul in care ne-ai anuntat despre intentia de retur, costul transportului de retur fiind suportat de client. .
Pentru imbunatatirea produselor si serviciilor oferite clientilor nostri iti vom fi recunoscatori daca ne vei spune motivele returnarii.
De asemenea, atunci cand ne vei anunta despre intentia ta de a returna produsul trebuie sa specifici modalitatea de compensare, alegand din:
1. inlocuirea produsului cu alta marime sau a altui produs .
2. primirea banilor inapoi.
1. Daca alegi prima varianta (anume inlocuirea produsului cu un alt produs ) si din acest lucru rezulta o diferenta de bani se va proceda in felul urmator:
- daca produsul ales de tine este mai ieftin, atunci noi iti vom returna diferenta in termen de maxim 30 de zile lucratoare, in contul tau bancar
- daca produsul ales de tine este mai scump, atunci vei plati diferenta ca orice alta comanda, la primirea coletului sau, in avans, prin tarnsfer bancar.
2. In cazul in care alegi varianta de rambursare a banilor atunci trebuie sa ne comunici pe email contul tau bancar ( si anume: contul IBAN, de 24 de caractere, alaturi de titularul cardului si anume: persoana care a comandat produsul/ele) si noi iti vom transfera, in maxim 30 de zile calendaristice de la returnarea produsului, contravaloarea lui in lei.
Returnarea banilor se face exlusiv prin cont bancar, coletele care sunt trimise catre noi ramburs, nu se primesc.
Transportul pentru returnarea produselor trebuie sa se faca prin aceeasi companie de curierat prin care ai primit coletul initial.
Conditii pentru returnarea produselor:
- sa ne instiintezi , in termen de 14 zile, de intentia ta de a returna unul sau mai multe produse
- sa folosesti, pentru returnare, aceeasi companie de curierat
- produsul sa nu prezinte semne de purtare, sa nu fie deteriorat
- produsul se returneaza intotdeauna impreuna cu ambalajul producatorului (cutie sau punga), in aceeasi stare in care a fost primit.
- produsul impreuna cu ambalajul producatorului nu trebuie sa prezinte sub nicio forma semne de uzura sau consum!
- in momentul predarii catre firma de transport, produsul impreuna cu ambalajul producatorului trebuiesc impachetate corespunzator, cel putin intr-o alta cutie sau punga pentru a nu se deteriora in timpul transportului, astfel incat ambalajul producatorului sa nu prezinte urme de deteriorari legate de impachetare.
- ne rezervam dreptul de a refuza si implicit de a trimite inapoi catre tine orice produs care nu indeplineste intocmai conditiile de returnare, este uzat fizic sau deteriorat.
Nota: Iti recomandam sa probezi pantofii pe o suprafata moale: covor/ mocheta, etc, pentru a preveni deteriorarea produsului, in cazul in care doresti sa il returnezi.
Mistico Shoes Collection SRL isi rezerva dreptul de a refuza retururile care se incadreaza in aceasta politica de returnare.
Exceptie fac doar cazurile in care produsele au defect de fabricatie.
COSTURI DE RETUNARE
SCHIMB PRODUS*
Daca nu ai ales marimea potrivita sau te-ai razgandit si doresti un alt model de incaltaminte, iti schimbam marimea potrivita sau noul model. Trebuie doar sa trimiti coletul catre noi prin aceeasi companie de curierat prin care ai primit coletul initial(cu plata transportului la client)
RETURNARE BANI*
Daca alegi sa returnezi un produs, conform legii, clientul trebuie sa suporte costurile de transport ale produsului de la el catre www.misticoshoes.ro.
Trebuie doar sa trimiti coletul catre noi prin aceeasi companie de curierat prin care ai primit coletul initial(cu plata transportului la client)
In termen de 14 zile lucratoare de la operarea returului iti vom restituii banii in CONTUL IBAN.
Nota: ne rezervam dreptul de a nu onora comenzile realizate de persoane care au efectuat mai mult de 6 retururi in ultimele 12 luni ale anului in curs.
Nota: ne rezervam dreptul de a nu mai onora comenzile realizate de persoane care au refuzat sau nu au ridicat colete.
Nota: Ne rezervam dreptul de a ne selecta clientii si de a stabili plata prin transfer bancar(ordin de plata) ca unica modalitate de plata, in cazul clientilor care plaseaza comanda si au in istoricul activitatii lor pe www.misticoshoes.ro livrari refuzate.
Adresa pentru returnarea produselor este:
SC Mistico Shoes Collection SRL , Str. Calea Sagului nr 78 A , Timisoara , Timis
Te rugam sa folosesti doar adresa de mai sus si nu adresa sediului social.
Pentru orice alte detalii sau informatii, nu ezita sa ne contactezi pe numarul de telefon 0755010291. Iti raspundem cu cea mai mare placere.
Ce este returnarea produselor, respectiv dreptul de retur al produselor / serviciilor (dreptul de retragere)?
Returnarea produselor (dreptul de retur al produselor / serviciilor sau, mai corect spus, dreptul de retragere din contract) este reglementată de dispozițiile Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii (în continuare „OUG nr. 34/2014”).
Acest act normativ transpune Directiva nr. 83/2011 privind drepturile consumatorilor, emisă la nivel european (în continuare „Directiva nr. 83/2011”).
În conformitate cu art. 9 din OUG nr. 34/2014, cu anumite excepții (ART Articolul 16 Exceptări de la dreptul de retragere), consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute limitativ în această lege.
Altfel spus, consumatorii au la dispoziție 14 zile pentru returnarea produselor sau renunțarea la serviciile contractate online.
Reamintim faptul că prin contract la distanță se înțelege „orice contract încheiat între profesionist și consumator în cadrul unui sistem de vânzări sau de prestare de servicii la distanță organizat, fără prezența fizică simultană a profesionistului și a consumatorului, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanță, până la și inclusiv în momentul în care este încheiat contractul” (art. 2 pct. 7 din OUG nr. 34/2014), intrând în această categorie contractele încheiate prin intermediul magazinelor online.
Astfel, orice consumator poate decide să se retragă dintr-un contract la distanță, fără nicio justificare, într-o perioadă de 14 zile care începe să curgă în mod diferit, în funcție de produsele sau serviciile achiziționate.
În legătură cu efectele exercitării acestui drept, relevante sunt dispozițiile art. 12 din OUG nr. 34/2014 unde se arată că exercitarea dreptului de retragere pune capăt obligațiilor părților contractuale de a executa contractul la distanță sau contractul în afara spațiului comercial ori de a încheia un contract la distanță sau în afara spațiului comercial, în cazul în care consumatorul a efectuat o comandă.
Astfel, dispozițiile art. 13 din OUG nr. 34/2014 prevăd că, în acest caz, magazinul online are obligația de a rambursa toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, inclusiv costurile de livrare, nu mai târziu de 14 zile de la data comunicării deciziei de retragere.
De ce există returnarea produselor cumpărate online (dreptul de retur)?
Răspunsul la această întrebare poate fi desprins din considerentele Directivei nr. 83/2011. Astfel, în acest act european se arată că este justificată acordarea posibilității de returnare a produselor deoarece consumatorul nu are posibilitatea de a vedea bunurile înainte de încheierea contractului, în cazul vânzărilor la distanță.
Se arată în continuare că, pentru același motiv, consumatorului ar trebui să i se permită să testeze și să verifice bunurile pe care le-a cumpărat în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor. În cazul contractelor negociate în afara spațiilor comerciale, dreptul de retragere este justificat de elementul surpriză sau presiunea psihologică potențială.
Astfel, prin intermediul acestui drept, în mod indirect, Consumatorilor le este acordată posibilitatea de a mânui bunurile și a le inspecta în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin. Spre exemplu, Consumatorului îi este permisă probarea unor articole de incaltaminte, nu și purtarea lor.