Intrebari despre produse si comenzi
De ce este important sa vă dau dimensiunile piciorului?
După ce ne furnizați dimensiunile exacte ale piciorului dumneavoastră, acestea ne vor ajuta să determinăm mărimea potrivită pentru încălțămintea dumneavoastră. Putem ajusta incaltamintea adica sa o facem mai lata fata de standard sau putem face mărimi diferite pentru fiecare picior.
Am găsit un produs care îmi place, pot face modificări ?
Pentru ca suntem un atelier de încălțăminte, totul se face la comandă și asta înseamnă că putem face modificări dorite de dumneavoastra Putem adăuga o baretă la pantofi, putem schimba șireturile de altă culoare, putem schimba culoarea pantofilor dacă acesta nu se regăsește pe site sau alte modificari ce doriti. Putem face toate astea, în funcție de materialele pe care le au disponibile furnizori noștri, fără nici un cost suplimentar.
De unde luați materialele?
Ne asigurăm că materialele noastre să fie de calitate superioară, colaborăm doar cu furnizori de prestigiu si cu experienta de multi ani in domeniu.
Cui trebuie să mă adresez?
Veți găsi toate datele de contact în josul acestei pagini. Sperăm că am putut răspunde tuturor întrebărilor dumneavoastre și vă așteptăm să reveniți curând în calitate de client satisfăcut.
Cum pot cauta un anumit produs in magazin?
Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.
Doresc să obțin informații suplimentare, care nu se regăsesc pe site. Cum procedez ?
În acest caz, vă rugam să ne contactați telefonic pe 0755010291 sau ne lasați mail pe office@misticoshoes.ro
Sunt persoana juridica. Pot cumpara?
Da, Mistico Shoes Collection Srl (www.misticoshoes.ro) onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda.
Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?
In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.
Cum pot afla când se adaugă un produs nou sau când sunt promoții?
Înscrieți-vă la newsletter-ul nostru și veți fi notificat prin email de fiecare dată când adăugăm produse noi sau avem oferte speciale.
Administrarea contului de client
Am uitat parola contului. Cum procedez?
In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont.
Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?
Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu.
Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?
Pentru a face cumparaturi pe acest site, este necesar sa va creeati un cont de utilizator. Acesta poate fi creat si dupa ce ati adaugat produsele dorite in Cosul de cumparaturi. Se poate face comanda și fără cont, este important să ne lasați toate datele corecte (numele, nr de telefon, adresa de livrare) pentru a putea trimite coletul. Însă pentru a face un retur, este necesar ca contul sa fie creat pentru a completa formularul de retur.
Ce se întâmplă după finalizarea comenzii ?
După trimiterea comenzii, la intervalul orar al programului de lucru (luni-vineri 09:00 - 18:00), comanda dvs. va apărea în sistemul nostru ca "Comandă nouă" și în momentul în care noi vom schimba statusul în "Comandă preluată" atunci veți primi un e-mail de confirmare cu informații despre produsele comandate, adresa dumneavoastră de livrare și metoda de plată pe care ați ales-o. De asemenea, veți fi contactată telefonic pentru confirmarea comenzi și pentru dimensiunile piciorului.
Pot modifica o comanda lansata?
In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati telefonic pe 0755010291 sau ne lasați email pe office@misticoshoes.ro, preferabil înainte de a expedia comanda. Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea istoric comenzi.
Pot afla informatii despre comenzile anterioare?
Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea istoric comenzi..
Vreau să returnez un produs. Cum fac?
Pentru a returna un produs sau mai multe, vă rugăm să citiți Politica de retur pe care îl regasiți în josul paginii, unde puteți afla condițiile de retur. Formularul de retur se găsește în contul creat de dvs. Returul se face la adresa punctului de lucru: SC MISTICO SHOES COLLECTION SRL, Timisoara, str. Calea Sagului, nr. 78 A, Timis.
Vreau sa anulez o comandă. Cum fac?
Trebuie să ne sunați sau lasați un mesaj pe nr. de telefon 0755010291 sau un mail pe office@misticoshoes.ro și noi vom anula comanda din sistem, înainte ca aceasta să fie predată curierului. Dacă comanda a fost deja predată curierului și dvs. doriți anularea comenzi, o puteți refuza la livrare. În cazul în care ați optat pentru ridicare la easybox, nu trebuie sa o ridicați, curierul o va lua înapoi și va considera că ați refuzat coletul.
Cum pot fi sigură că produsul se potrivește?
Pagina fiecarui produs conține un tabel și ghidul de măsurare a piciorului. De asemenea, vă oferim consiliere telefonică legat de mărime pentru a fi siguri că mărimea va veni la fix. Dacă nu gasiți întotdeauna informațiile de care aveți nevoie vă rugăm să nu ezitați să ne contactați.
Intrebari generale
Doresc sa achizitionez un produs de alta culoare, calapod sau toc fata de cum este in poza de pe site. Cum procedez?
Pentru mai multe informatii despre modificarea produsului fata de cum este in poza, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site.
Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?
In acest caz, va rugam sa ne contactati telefonic pe 0755010291 sau ne lasați mail pe office@misticoshoes.ro
Cat durează livrarea produselor ?
Timpul de procesare a unei comenzi durează între 5-10 zile, în funcție de disponibilitatea materialelor (piele,talpă, tocuri,etc). Dacă le avem deja în atelier, comanda va fi procesată mai repede, în ordinea comenzilor care vin. În momentul în care am predat-o curierului, acesta va fi livrată în maxim 48 ore, cu excepția sărbatorilor legale care poate afecta termenul de livrare a firmei de curierat.
Nu știu exact ora la care voi fi acasă. Ce trebuie să fac?
Aveți posibilitatea să solicitați livrarea la locul de muncă sau puteti opta pentru pachetomat Fan Courier (easybox), comanda putand fi ridicata cand aveti timp. Dacă doriți să primiți comanda la locul de muncă, nu ezitați să ne furnizați adresa dvs. de lucru.
Cum procedez dacă doresc ca livrarea să se faca la o altă adresă decât cea specificată în contul meu de client ?
În aceasta situație, în cadrul procesului de comandă, veți avea opțiunea să introduceți informațiile corespunzatoare adresei de livrare dorite. În cazul în care ați făcut deja comandă și doriți modificarea adresei, ne puteți suna la 0755010291 sau lasă un mesaj pe office@misticoshoes.ro
Cum funcționează easybox?
Când comanda ta ajunge la easybox, primești un cod QR, un pin pe email și prin sms link-ul către codul QR de la firma de curierat. De asemenea, QR-ul este disponibil și în contul tău de client. Scanează codul QR sau introdu codul PIN la punctul de ridicare și sertarul în care se află produsele tale se va debloca.
Doresc să schimb adresa de livrare, dar am dat deja comandă. Cum fac?
Daca comanda nu a fost expediată, vă rugăm să ne lăsați mesaj la datele noastre de contact pe care le găsiți în site cu adresa la care să ajungă coletul. Noi vom face modificările din sistem. În cazul în care coletul a fost deja trimis către firma de curierat, noi vom încerca să contactăm firma de curierat pentru schimbarea adresei, iar răspunsul de confirmare poate dura mult, de aceea este de preferat ca adresa modificată să fie facută de noi, înainte de-a expedia comanda.
Același lucru se poate aplica și la schimbarea numărului de telefon în AWB-ul de expediere.